• Welcome to Tamil Brahmins forums.

You are currently viewing our boards as a guest which gives you limited access to view most discussions and access our other features. By joining our Free Brahmin Community you will have access to post topics, communicate privately with other members (PM), respond to polls, upload content and access many other special features. Registration is fast, simple and absolutely free so please, join our community today!

If you have any problems with the registration process or your account login, please contact contact us.

Sri Satyanarayana Pooja in Tamil

Dear Subadra Ananth, S.Sathyanarayanan, bunny496, skvsuresh, vkrish49, Sivaswamy Ganesh, veeyesvee, Prasad Pn, Jayakanthan, Venkatrao

Noted your profound gratitude for publication in this thread of Praveen's "Sri Satyanarayana Pooja in Tamil.

Hope you have taken due note of my own comments made in this thread on 16 and 17 July 2017, as follows:-

16 July 2017

Just noticed the link to the Sri Sathya Narayana Puja booklet provided by Sri Praveen, and followed it. The booklet seems to be an extract from விரத பூஜா விதாநம் published by தி லிட்டில் பிளவர் கம்பெனி சென்னை. Some parts of the booklet surprised me.

The following comments are not meant in any way to criticise or fault the contents of the extract, but are based on my own experience in conducting Maha Vishnu Pujas and other Pujas.

One. At sections 10 and 12 are given manthrams for Ganapathyaathi Pancha-lokapaala puja and Indraathi ashta-dikh-paalaka puja. Section 11 in between is Navagraha Puja.

In pujas I have conducted the five pancha-lokapaalas and the eight ashta-dikh-paalakas are included in the 17-naama loka-paalakas, and are worshipped immediately after Navagraha Puja. The 17 are:-

இந்திரன், அக்னி, யமன், நிர்ருதி, வருணன், வாயு, ஸோமன், ஈஷானன், துர்கா, கணபதி, க்ஷேத்ரபதி, வாஸ்த்து-புருஷன், த்றயம்பகன், இந்திரன்-மகவன்தன், இந்திரன்-அபயகரன், ம்ருத்யுஞ்ஜயன், அக்னி-வைஷ்வானரன்.

Two. In section 14, aavaahanam seems to come BEFORE dhyaanam, instead the more normal other way round.

Three. Page 16. Although the event is Sree Sathya Naaraayana Puja, the ashtothram is that of Lord Krishna, one of Lord Naaraayana's ten avathaarams. The (probably more apropriate) Mahaa Vishnu ashtothra naamaa-vali is given below:-

ஓம் அச்சயுதாய நமஹ
அதிந்த்ரியாய
அநாதிநிதனாய
அநிருத்தாய
அம்ருதாய
அரவிந்தாய
அஸ்வத்தாய
ஆதித்யாய
ஆதிதேவாய
ஆனந்தாய (10)
ஈஸ்வராய
உபேந்தராய
ஏகஸ்மை
ஓஜஸ்தேஜோ த்யுதிதராய
குமுதாய
க்ருதஜ்ஞாய
க்ருஷ்ணாய
கேசவாய
க்ஷேதஜ்ஞாய
கதாதராய (20)
கருடத்வஜாய
கோபதயே
கோவிந்தாய
கோவிதாம்பதயே
சதுர்ப்புஜாய
சதுர்வ்யூஹாய
ஜனார்தநாய
ஜ்யேஷ்ட்டாய
ஜ்யோதிராதித்யாய
ஜ்யோதிஷே (30)
தாராய
தமநாய
தாமோதராய
தீப்தமூர்த்தயே
துஸ்ஸ்வப்னநாஷணாய
தேவகீநந்தநாய
தனஞ்ஜநாய
நந்திதே நாராயணாய
நாரஸிம்ஹவபுஷே (40)
பத்மநாபாய
பத்மிநே
பரமேஸ்வராய
பவித்ராய
பிரத்யும்நாய
ப்ரணவாய
புரந்தராய
புருஷாய
புண்டரீகாக்ஷாய
ப்ருஹத்ரூபாய (50)
பக்தவத்ஸலாய
பகவதே
மதுஸூதநாய
மஹாதேவாய
மஹாமாயாய
முக்தாநாம் பரமகதயே
முகுந்தாய
யஜ்ஞகுஹ்யாய
யஜ்ஞபதயே (60)
யஜ்ஞஜ்ஞாய
யஜ்ஞாய
ராமாய
லக்ஷ்மீபதயே
லோகாத்யக்ஷாய
லோஹிதாக்ஷாய
வரதாய
வர்த்தநாய
வராரோஹாய
வஸுப்ரதாய (70)
வஸுமதஸே
வ்யக்தரூபாய
வாமநாய
வாயுவாஹநாய
விக்ரமாய
விஷ்ணவே
விஷ்வக்ஸேநாய
வ்ருஷோதராய
வேதவிதே
வேதாங்காய (80)
வேதாய
வைகுண்டாய
ஷரணாய
ஷாந்தாய
ஷார்ங்ககதந்வநே
ஷாஷ்வதஸ்தாணவே
ஷிகண்டினே
சிவாய
ஸ்ரீதராய
ஸ்ரீநிவாஸாய (90)
ஸ்ரீமதே
ஷுபாங்காய
ஷ்ருதிஸாகராய
ஸங்கர்ஷணாய
சதாயோகிநே
ஷ்ருதிஸாகராய
ஷ்ருதிஸாகராய
ஸர்வதோமுகாய
சர்வேஷ்வராய
ஸஹஸ்ராக்ஷாய
ஸ்கந்தாய
ஸாக்ஷிணே (100)
ஸுதர்ஷனாய
ஸுராநந்தாய
ஸுலபாய
ஸூக்ஷ்மாய
ஹரயே
ஹிரண்யகர்ப்பாய
ஹிரண்யநாபாய
ஹ்ருஷீகேஷாய (108)

Four. At bottom of page 18, for samastha rajopacharam only two items, i.e. chchathram and chamaram are given with manthrams. One more, vyajanam, is mentioned, without manthram. The complete 10 items are given below:-

1. chchathram dhaarayaami;
  2. chaamare veejayaami;
  3. vyajanam veejayaami;
  4. nruttham darshayaami;
  5. vaadyam ghoshayaami;
  6. geetham shraavayaami;
  7. andolikaam aarohayaami;
  8. ashvam aarohayaami;
  9. gajam aarohayaami;
  10. ratham aarohayaami.

It is normally up to the practising grahastha and his pathni to guide the vaadhyar as to what are the long-held family practices in these matters. There may well be variations between families. If in doubt, elders, preferably of one's gothram, can be consulted.

Namaskaarams to all readers.

S Narayanaswamy Iyer

Jul 17, 2017

Further to my comments yesterday, on further reading the contents of the very interesting Sri Sathya Narayana Puja booklet provided by Sri Praveen, the following peculiarities struck me:-

Item 3 Poojaarambham - No mention of dharma-pathni (wife) participating, which is essential for all such important functions.

Item 6 Sri Mahaaganapathi samgraha puja - Again, no mention of pathni holding dharppams touching kartha's (husband's) shoulder during sankalppam. (Or her release later, either.)

Item 7 Sathyanaaraayana puja sankalppam - "dharma-pathni sametha" is clearly enunciated. But no indication of her actual participation in any way throughout the proceedings. Even at archana or manthra-pushppam stages.

Same item Page 7, last para - wording should be "thathangam aadithyaathi navagraha poojaam cha indraathi sapthadasha lokapaalaka pujaam karishye."

Item 11 Navagraha pooja - navagraha sooktha manthrams are omitted in the dhyaana-aavahana manthrams, contrary to normal practice. Same with the lokapaalakaas.

Praana Prathishta, Page 13 middle - No instructions given for vital gestures accompanying "aavaahitho bhava...... varatho bhava."

Again, please let me stress that above observations are not intended to criticise the text, the booklet, or its author. They are merely expressions of my surprise at what appeared to me to be significant departures from normalcy.

S Narayanaswamy Iyer

Quote Reply

Report Edit

Swathika

Aug 2, 2017

Thank u so much for the complete guide

Like Quote Reply

S Narayanaswamy Iyer

Aug 5, 2017

Dear Swasthika

Appreciate your kind words. You are most welcome to perform the Sri Sathyanaaraayana pooja with your family in the traditional manner.

Please note that the very first naama in the Vishnu ashtothra naama-vali is:-

ஓம் அச்யுதாய நமஹ

Aasheervaathams

ஓம் நமோ பகவதே வாஸுதேவாய !

S Narayanaswamy Iyer

This Sri Satyanarayana Vratha Pooja pdf booklet in Tamil gives you the procedure and the slokas/mantras needed for this pooja
including detailed explanation and step by step procedure.

Satyanarayana poojai is very popular ritual to overcome problems and difficulties in one's life.
Thank you for the post.

sir,you may do sathya naaraayana ashtothram also.
ஸத்ய நாராயண அஷ்டோத்ர சத நாமாவளி.

அங்க பூஜை- புஷ்பங்களால் அங்க பூஜை செய்யவும்.

ஓம் நாராயணாய நம: பாதெள பூஜயாமி.
ஓம் ஶேஷ ஶாயிநே நம: குல்பெள பூஜயாமி.
ஓம் கால ஸ்வரூபினே நம: ஜங்கே பூஜயாமி.

ஓம் விசுவ ரூபாய நம: ஜாநுனீ பூஜயாமி.
ஓம் ஜகன் நாதாய நம: குஹ்யம் பூஜயாமி.
ஓம் கமல நாபாய நம: நாபீம் பூஜயாமி.

ஓம் ஜகத் குக்ஷயே நம: குக்ஷீம் பூஜயாமி.
ஓம் லக்ஷ்மீ விலஸத் வக்ஷஸே நம: வக்ஷ ஸ்தலம் பூஜயாமி.
ஓம் சக்ராதி ஹஸ்தாய நம: ஹஸ்தான் பூஜயாமி.

ஓம் சதுர் பாஹவே நம: பாஹூன் பூஜயாமி.
ஓம் ஸ்ரீ கண்டாய நம: கண்டம் பூஜயாமி.
ஓம் சந்திர முகாய நம: முகம் பூஜயாமி.

ஓம் ஸத்ய வாசே நம: வக்த்ரம் பூஜயாமி.
ஓம் ஸ்ரீ ஶாய நம: நாஸிகாம் பூஜயாமி.
ஓம் ரவீந்து லோசனாய நம: நேத்ரே பூஜயாமி.

ஓம் திக் ஶ்ரோத்ராய நம: ஶ்ரோத்ரே பூஜயாமி.
ஓம் ஸர்வ வ்யாபினே நம: ஶிர: பூஜயாமி.
ஓம் ஸ்ரீ ஸத்ய நாராயண ஸ்வாமினே நம: ஸர்வாண் யங்கானி பூஜயாமி.

சத்ய நாராயண அஷ்டோத்ர சத நாமாவளி.

ஓம் ஸ்ரீ சத்ய தேவாய நம:
ஓம் ஸ்ரீ சத்யாத்மனே நம:
ஓம் ஸ்ரீ சத்ய பூதாய நம:

ஓம் ஸ்ரீ சத்ய புருஷாய நம;
ஓம் ஸ்ரீ சத்ய நாதாய நம:
ஓம் ஸ்ரீ சத்ய சாக்ஷிணே நம:

ஓம் ஸ்ரீ சத்ய யோகாய நம:
ஓம் ஸ்ரீ சத்ய ஜ்ஞானாய நம:
ஓம் ஸ்ரீ சத்ய ஜ்ஞான ப்ரியாயை நம;

ஓம் ஸ்ரீ சத்ய நிதயே நம:
ஓம் ஸ்ரீ சத்ய சம்பவாய நம:
ஓம் ஸ்ரீ சத்ய ப்ரபவே நம:

ஓம் ஸ்ரீ சத்ய யஶ்வராய நம:
ஓம் ஸ்ரீ சத்ய கர்மிணே நம:
ஓம் ஸ்ரீ சத்ய பவித்ராய நம:

ஓம் ஸ்ரீ சத்ய மங்களாய நம:
ஓம் ஸ்ரீ சத்ய கர்பாய நம:
ஓம் ஸ்ரீ சத்ய ப்ரஜாபதயே நம:

ஓம் ஸ்ரீ சத்ய விக்ரமாய நம:
ஓம் ஸ்ரீ சத்ய ஸித்தாய நம:
ஓம் ஸ்ரீ சத்யார்சுதாய நம:

ஓம் ஸ்ரீ சத்ய வீராய நம:
ஓம் ஸ்ரீ சத்ய போதாய நம:
ஓம் ஸ்ரீ சத்ய தர்மாய நம:

ஓம் ஸ்ரீ சத்ய க்ரஜாய நம;
ஓம் ஸ்ரீ சத்ய சம்துஷ்டாய நம:
ஓம் ஸ்ரீ சத்ய வராஹாய நம;

ஓம் ஸ்ரீ சத்ய பராயணாய நம:
ஓம் ஸ்ரீ சத்ய பூர்ணாய நம:
ஓம் ஸ்ரீ சத்ய யெளஷதாய நம:

ஓம் ஸ்ரீ சத்ய ஶாஶ்வதாய நம:
ஓம் ஸ்ரீ சத்ய ப்ரவர்தனாய நம:
ஓம் ஸ்ரீ சத்ய விபவே நம:

ஓம் ஸ்ரீ சத்ய ஜ்யேஷ்டாய நம:
ஓம் ஸ்ரீ சத்ய ஶ்ரேஷ்டாய நம:
ஓம் ஸ்ரீ சத்ய விக்ர நேமினே நம:

ஓம் ஸ்ரீ சத்ய தந்வினே நம:
ஓம் ஸ்ரீ சத்ய மேதாய நம:
ஓம் ஸ்ரீ சத்ய தீஶாய நம:

ஓம் ஸ்ரீ சத்ய க்ரதவே நம:
ஓம் ஸ்ரீ சத்ய காலாய நம:
ஓம் ஸ்ரீ சத்ய வத்ஸலாய நம:

ஓம் ஸ்ரீ சத்ய வசவே நம:
ஓம் ஸ்ரீ சத்ய மேகாய நம:
ஓம் ஸ்ரீ சத்ய ருத்ராய நம:

ஓம் ஸ்ரீ சத்ய ப்ருஹ்மணே நம:
ஓம் ஸ்ரீ சத்ய ம்ருதாய நம:
ஓம் ஸ்ரீ சத்ய வேதாங்காய நம:

ஓம் ஸ்ரீ சத்ய சதுராத்மனே நம:
ஓம் ஸ்ரீ சத்ய போக்த்ரே நம:
ஓம் ஸ்ரீ சத்ய ஶுசயே நம:

ஓம் ஸ்ரீ சத்ய அர்ச்சிதாய நம:
ஓம் ஸ்ரீ சத்ய இந்த்ராய நம:
ஓம் ஸ்ரீ சத்ய சங்கராய நம:

ஓம் ஸ்ரீ சத்ய ஸ்வர்காய நம:
ஓம் ஸ்ரீ சத்ய நியமாய நம:
ஓம் ஸ்ரீ சத்ய வேதாய நம:

ஓம் ஸ்ரீ சத்ய வேத்யாய நம:
ஓம் ஸ்ரீ சத்ய பீயூஷாய நம:
ஓம் ஸ்ரீ சத்ய மாயாய நம:

ஓம் ஸ்ரீ சத்ய மேகாய நம:
ஓம் ஸ்ரீ சத்ய சுரா நந்தாய நம:
ஓம் ஸ்ரீ சத்ய ஸாகராய நம:

ஓம் ஸ்ரீ சத்ய தபஸே நம:
ஓம் ஸ்ரீ சத்ய ஸிம்ஹாய நம;
ஓம் ஸ்ரீ சத்ய ம்ருகாய நம:

ஓம் ஸ்ரீ சத்ய லோக பாலகாய நம;
ஓம்ஸ்ரீ சத்ய ஸ்திராய நம:
ஓம் ஸ்ரீ சத்ய யெளஷதயே நம:

ஓம் ஸ்ரீ சத்ய திக் பாலகாய நம:
ௐ ஸ்ரீ சத்ய தநுர் தராய நம:
ஓம் ஸ்ரீ சத்யாம் புஜாய நம:

ஓம் ஸ்ரீ சத்ய வாக்யாய நம:
ஓம் ஸ்ரீ சத்ய குரவே நம:
ஓம் ஸ்ரீ சத்ய ஜ்ஞாயாய நம:

ஓம் ஸ்ரீ சத்ய சாக்ஷிணே நம:
ஓம் ஸ்ரீ சத்ய சம்வ்ருதாய நம:
ௐ ஸ்ரீ சத்ய ஸம்ப்ரதாய நம:

ௐ ஸ்ரீ சத்ய வஹ்னயே நம:
ஓம் ஸ்ரீ சத்ய வாயவே நம:
ஓம் ஸ்ரீ சத்ய ஶிகராய நம:

ஓம் ஸ்ரீ சத்ய நந்தாய நம:
ஓம் ஸ்ரீ சத்யாதி ராஜாய நம:
ஓம் ஸ்ரீ சத்ய ஶ் ரீ பாதாய நம:

ஓம் ஸ்ரீ சத்ய குஹ்யாய நம:
ௐ ஸ்ரீ சத்யோதராய நம:
ௐ ஸ்ரீ சத்ய ஹ்ருதயாய நம:

ஓம் ஸ்ரீ சத்ய கமலாய நம:
ஓம் ஸ்ரீ சத்ய ஹஸ்தாய நம:
ஓம் ஸ்ரீ சத்ய நாளாய நம:

ஓம் ஸ்ரீ சத்ய பாஹ்னவே நம;
ஓம் ஸ்ரீ சத்ய முகாய நம:
ஓம் ஸ்ரீ சத்ய ஜிஹ்வாய நம:

ஓம் ஸ்ரீ சத்ய தம்ஷ்ட்ராய நம;
ஓம் ஸ்ரீ சத்ய நாஸிகாய நம:
ஓம் ஸ்ரீ சத்ய ஶ்ரோத்ராயை நம;

ஓம் ஸ்ரீ சத்ய சக்ஷுஸே நம;
ௐ ஸ்ரீ சத்ய ஶிரஸே நம:
ஓம் ஸ்ரீ சத்ய மகுடாய நம;

ஓம் ஸ்ரீ சத்யாம் பராய நம;
ஓம் ஸ்ரீ சத்யா பரணாய நம:
ஓம் ஸ்ரீ சத்யாயுதாய நம;

ஓம் ஸ்ரீ சத்ய ஸ்ரீ வல்லபாய நம:
ஓம் ஸ்ரீ சத்ய குப்தாய நம:
ஓம் ஸ்ரீ சத்ய புஷ்கராய நம:

ஓம் ஸ்ரீ சத்ய த்ருடாய நம:
ஓம் ஸ்ரீ சத்ய பாமாரதாய நம:
ஓம் ஸ்ரீ சத்ய க்ருஹ ரூபினே நம;

ஓம் ஸ்ரீ சத்ய ப்ரஹரணாயுதாய நம;
ஓம் ஸ்ரீ சத்ய தேவதாய நம:
ஓம் ஸ்ரீ சத்ய நாராயணாய நம:

AS I wrote earlier:-

It is normally up to the practising grahastha and his pathni to guide the vaadhyar as to what are the long-held family practices in these matters. There may well be variations between families. If in doubt, elders, preferably of one's gothram, can be consulted.

It is my experience that different vaadhyaars, both in India and overseas, prefer and use different manthrams when performing sathya naarayana and other poojas. They try to follow what their own gurus have taught them (or what they have picked up elsewhere themselves). On most occasions, the grushastha, as "yajamaanan", "kartha" or householder, authorises the vaadhyar to perform the pooja on his behalf, by handing him a knotted bunch of darbhas and saying, "aachaaryaam tvam vrune".

It is unwise to quarrel or argue with the vaadhyaar, as he comes in the stead of a guru and has the host family's interests at heart.

When doing the pooja oneself, it is wise to consult the elders in the famaily, even the extended family, rather than stick to one textbook arbitrarily just because someone else says so. I think myself that it is the shradda (devotion) which matters most, along with the triad of bhaya-bhakthi-vishvaasam.

S Narayanaswamy Iyer.

hi

we do sri satyanarana pooja every full moon day in our temple in USA....a lot of devotees with

story in english....pooja will be in sanskrit.....even tamil lipis are used for sanskrit words....i am doing

satyanarayana pooja for more than 20 years....language is not important...bhakti is more important...

telugu/kannada ppl do regularly....kerala/tamil ppl do rarely...many tamilians never heard of satyanarayana

pooja...gujaratis do regularly...punjabis/marathis also regularly....bengalis do sometimes...for telugu

ppl satyaranarayana is most important...the famous ANNAVARAM SATYANARAYANA TEMPLE in

ANDHRA PRADESH...

Dear Respected Friends,

The Shri Satyanarayanan pooja in Tamil very good and I am doing Shri Satyanarayanan Swami Pooja in my home by Bhagavan Shriman Narayanan nitya kripa. I would like to do Shri Satyanarayana Pooja in sanskrit. Please uplod and email to me. Thank you very much.

With all the best regards
Arumugam

Latest ads

Back